.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعرفه واردات برنج صفر مي شود

با وجود انبار مقادیر زیادی برنج در انبارها و اعتراضاتی که انجمن برنج کشور نسبت به ورادات بی رویه برنج داشتند، تعرفه واردات برنج خارجي به كشور صفر مي شود.

به گزارش فارس، وزارت بازرگاني قصد دارد براي كاهش قيمت برنج خارجي در بازار داخلي و نيز بهبود كيفي برنج‌هاي وارداتي، تعرفه واردات اين محصول را از 150 درصد به هر كيلو تنها 150 تومان كاهش و تغيير دهد.

بر اساس اين تصميم كه به زودي ابلاغ خواهد شد، تعرفه 150 درصدي وارداتي حذف مي شود و واردكنندگان به جاي 150 درصد تعرفه تنها 150 تومان براي هر كيلو واردات برنج پرداخت مي كنند.

همچنين يك مقام مطلع از دو برابر شدن سهيمه واردات مرزنشينان و كالاي همراه ته لنجي و ملواني خبر داد.
وي به فارس گفت: در اين طرح به مرزنشينان و ته لنجي‌ها اجازه داده شده است تا به ميزان 6 بار به اندازه 5/1 ميليون تومان كالا وارد كشور كنند به اين شرط كه در استان خود مصرف شود.

وي ادامه داد: پيش بيني مي‌شود در اين زمينه نيز بيشترين كالاي وارداتي برنج باش


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 بهمن 1386
مباركه .اقا يك دفعه شاليزارهاي ايران را به پاكستان و تايلند واوروگوئه اجاره بديد تا هم اين بخش را كاملا خصوصي كرده باشيد وهم از شر كشاورزان زحمتكش خلاص شويد...
حمزه قهرماني 20 بهمن 1386
در اين بين لازم است از آقايان شفقت استاندار مازندران و قهرماني استاندار گيلان و بقيه دوستاني كه با عدم حمايت از شركتهاي تعاوني مرزنشينان گيلان و مازندران موجب شدند تا توليد كنندگان واقعي برنج كشور از سود واردات برنج محروم شوند صميمانه تشكر كرد. ! آقاياني كه بدون بررسي چگونگي ورود و توزيع برنج خارجي در كشور و صرفا با توجيه تاسف بار اين نكته كه ورود برنج به شمال كشور به كشاورزان برنج لطمه ميزند موجب شدند تا كشاورزان شمال كه از طريق شركتهاي تعاوني مرزنشينان در سود واردات نيز سهيم بودند به يكباره از همه منافع واردات اين كالا بي بهره و در عوض همزمان با حذف سهميه گيلان و مازندران استانهاي آذربايجان غربي سيستان و بلوچستان و خراسان بطور كل از پرداخت هرگونه عوارض واردات معاف و سود ناشي از ورود برنج خارجي و توزيع !!!!در تهران اصفهان و ... را به جيب بزنند. واقعا متاسفيم كه هر چه فرياد زديم به جائي نرسيد. و شرمنده ايم كه مسئولين كشاورزان را فقط براي داخل زمين كشاورزي و زحمات آن مي پسندند نه سهميم شدن در سود واردات كه اين متعلق به ازمابهتران است.
حمزه قهرماني مدير عامل تعاوني مرزنشينان سرخ رود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.